2014. december 30., kedd

Vezetői közlemény -a csoportból idézi: Becca

Sziasztok!
Ahogy elnézem csak én, Lena és Kim vagyunk aktívak. A csoport többi tagja tojik az egészre. Na, de már megbocsássatok!
Amikor én a csopira nézek, mindig a ,,mivel lehetne még jobban feldobni?" az első gondolatom.
De úgy tűnik feleslegesen:
-fordítok
-dolgozok ki programokat
-ülök a gép előtt és DOLGOZOM A KLUBÉRT
Kimmel tegnap kidolgoztunk egy új pénzügyi rendszert, de ha arra is tojni fogtok esküszöm botrány lesz januárban!
Adminisztrátori jogom miatt látom, hogy ki látta bejegyzést.
Sophie talán még egyet sem nézett meg, Polly régebben nézegette a csoportot, de most már nem, Penny is úgy van mint Polly, Kim meg szinte mindegyiket látta, de csak akkor fejt ki nagyobb aktivitást, ha privátban beszélek vele, de az se nagyon szembetűnő.
Ráadásul minek fordítok le annyi mindent? Meg írok a blogba? Dísznek?
Hogy rá se nézzetek?
Kérem szépen tessék itt is meg a blogon is egy picivel több aktivitást mutatni.
Mire gondolok? Hohó! Felsorolom én nektek!
-a Vélemények a magazinba dokumentumba való kommentelésre, mert mér készül a következő szám, mivel májusban 3 hónapnyi magazint kell legyártanom, hogy legyen mit nyáron néznetek, és januárban nem lesz időm, mert akkor meg már az az utáni számon dolgozom.
-a mappákban való böngészésre, némely képhez való kommentelésre
-az ajándékos bejegyzéshez való KÖSZÖNET VAGY KÉRDÉS írására
-blogon való kommentelésre
-blog chatbe írásra
-MINIMÁLIS ELISMERÉS a VEZETŐSÉGGEL SZEMBEN, AKIK A NAP 24 ÓRÁJÁBAN A KLUBBAL TÖRŐDNEK!
-most akartam bevezetni a Napi Szerencsekereket, ahol mindenki nyerhet naponta valamit, de rövid időn belül el is törlöm, amíg a fentiekből legalább egy nem teljesül
-verseny is LENNE, HA AKTÍVABBAK LENNÉTEK
Nem azt kérem, hogy csak a klubbal törődjetek, hanem azt, hogy legalább 5 percet szánjatok rá a drága időtökből. Ráadásul a munka NAGY részét egyedül csinálom, így aki van olyan ügyes és ért a google fordítóhoz, az nyugodtan írhat nekem, hogy: ,,Hé öcskös, szeretném a karaktereket tovább fordítani" Én meg linkelem az oldalt és SEGÍTHETSZ A KLUBNAK, AMIÉRT PLUSZPÉNZ IS JÁR!
Idézem:
,,Pluszpénzt 8 esetben kereshetsz:
-Magazinba való munka beküldéséért: 10É
-Magazinba való cikk írásáért oldalanként: 5É (kivéve: főszerk.)
-Küldetésért: ez a küldetéstől függ
-Ünnep felügyelésért: 50É+5ÁK (vezetőség csak 50É)
-Oldalakban való közreműködésért: 40É (kivéve: vezető)"
És mint fentebb említettem versen is lenne és ott is kaphatnátok pénzt.
Be is taggelek mindenkit, hátha észreveszitek, bár... az ajándékoknál si megtettem ezt mégiscsak én meg Kim láttuk.
Szóval Kim, Polly, Penny, Sophie legyetek olyan kedvesek és legalább egy UP-ot eresszetek meg kommentbe, hogy mindenki láthassa.
Fay-t meg Lena-t nem említettem, mert az előbbinek nincs nete az utóbbi meg még csak 8 (!) éves (és sokkal aktívabb bármelyikünknél), így nincs FB-je, de legalább nem látja azt, hogy mit ,,műveltek" itt, mert szerintem csak hárman maradnánk (Fay, Lena, Becky-Becca, meg TALÁN Kim...), mert úgy repülnétek innen hogy egy hátig tanulmányozhatnátok a Göncöl-szekér alvázát.
És nem viccelek. Fél órán keresztül írtam nektek ezt a kis szösszenetet és ha ezt se vagytok hajlandóak elolvasni, itt tényleg nagy bajok lesznek.
Szívélyes üdvözlettel:
A klub vezetősége (Becky-Becca W. és Lena S.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése