2014. december 17., szerda

A legszebb karácsony -FR történet

Becky izgatottan kelt fel az ágyából. Pizsamáját le se cserélve futott a postaládához, ahol már várta a Szent Ligeti Hírmondó aznapi száma. A címlapon egy cukorkapálca ruhás nő állt vidám mosollyal. Candy Ivy volt, a Havas Napok nevezetű ünnep igazgatója. Most már biztos értitek, miért rohant ki Becky pizsamában az utcára. Bizony-bizony, a Havas Napok a legszebb ünnep, nem csak ő tett így. Egy szőke hajú, zöldes szárnyú tündér is. De ő, Beckyvel ellentétben nem rohant be sikongatva a házába átöltözni, hanem mosolyogva besétált.  
-Hajj, végre eljött a Havas Napok! Vajon idén is sok program lesz? Elmehetek horgászni a Lékes tóra, harcolhatok az ajándékokért és ami a legfontosabb: találkozok Candy Ivyvel –kiáltotta Becky sólymának, Boomernek. Felvette a téli alpesi szettjét és kireppent a házból.
-Boomy! Vigyázz a többiekre! Ha bármi baj van gyere! a Havas hegységben megtalálsz –azzal elindult délnek, majd egy elágazásnál északnak fordulva rátért az Országúti Ágazás felé vezető ösvényre. A szőke lány eközben mögé szegődött. A hegyen felfelé, viszont megbotlott és Beckyre esett, aki hatalmas sikollyal értékelte az imént történteket.
-Elnézést, nem akartam, csak megbotlottam egy kőben.
-Semmi baj, de nagyon megijesztettél. Amúgy Becky vagyok. Maestro Becky-Becca Wildforest.
-Kim Sportbestnek hívnak. A Havas Napokra igyekszem. Nekem ez lesz az első.
-Ú, az nagyon jó! Amikor először voltam itt csak ámultam! De nem árulok el semmit!
-Rendben, ne is! –vigyorgott Kim. Egész úton beszélgettek, mindenféléről, mikor Kim szájtátva megállt, nem messze a Havas Hegység kapujától.
-Mit nézel?
-Foci, Becky, Fociiiiii! –sivította a lány.
-Igen. Ez itt a Nagy Focipálya. Majd tavasszal kezdődik a válogató. De én ninjának tanulok, engem ez nem érint.
-Ninja? Komolyan? És miért? –kérdezte Kim miután felocsúdva mentek tovább a kapuhoz, ahol már hatalmas tömeg állt.
-Szeretnék egyszer egy klubot, és szerintem fontos ez a szakma.
-És milyen klubot? –addig-addig beszélgettek, amíg be nem értek a városba.
-Én itt most megyek is a Meleg forrásokhoz. Jó nézelődést, kellemes ünnepeket! –hadarta Becky. Egész nap mindegyikük a saját útján járt, addig amíg este nem lett. Ekkor Becky félrehívta Kimet. Kezében nagy csomag. Kimében is.
-Tudod Kim, szerintem veled megalapíthatom a klubot.
-Rendben! –vágta rá Kim, majd írtak egy papírt erről és hazabaktattak. Mikor a házaik előtt álltak, már éjfél volt. Becky már épp ment volna befele, mikor Kim megállította.
-Hé, Bec! –nyújtotta felé a csomagot, ami nála volt- Boldog Karácsonyt! –mosolyodott el. Becky meglepődve vette el. Végül kinyögte az első szót ami eszébe jutott.
-Köszönöm! Neked is! –majd ő  is átadta az ajándékot. –Te Kim! Nem akarsz nálam ünnepelni?
-Szívesen! –vágta rá a lány.
Az egész estét Beckynél töltötték, ettek mézeskalácsot, de nem ám a hagyományost, amit mi e világban szoktunk majszolni. Hanem némelyik különleges képességet adó sütemény volt. Sokáig szórakoztak ezzel, míg végül Kim áthozta a fája alatt lévő ajándékokat, hogy Beckynél bontsa ki őket. Volt is nagy öröm mikor kideülr, hogy Kim Beckytől focista ruhát kapott, és Becky pedig Szent Liget történelme című művet Kimtől, ami nevezetesen 900 oldalon tárgyalja Szent Liget minden egyes mozzanatát. Saját magukat is meglepték persze. Becky zöld elf sapkában, pulóverben ücsörgött mögötte legújabb rénszarvasa Yule, Kim pedig szintén egy rénszarvassal, Garnettel és karácsonyi pulcsiban, hógömbbel a fején csücsült.
-Szerintem holnap el kéne menni klubtagokat keresni, nem Kim?
-Persze! Muszáj lesz elmennünk!

Négy ajándék volt a fa alatt és két lány életre szóló barátságot kötött itt. Klubjuk még a Híres Szent Liget Kilakoltatás után is fennáll, Kim kiváló focista az emberek világában, míg Becky mindig ninja mozdulatokkal szórakozik. De ezt a karácsonyt sosem felejtik el.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése